piątek, 25 lipca 2008

JESTEM BO ZYJE...

dawno mnie tu nie bylo, bo cholera czasu nagle mi brak! Zaszly wielkie zmiany zawodowe, wiec trzeba sie wyginac porzadnie w nowej posadzie;) Postanowilem robic mniej zdjec, tylko do natchnienia bo zaczynalem robic BARANINE. Brak pomyslow i zapalu doprowadzily mnie do rezygnacji! Postanowilem wiec poszukac nowej pracy, calkiem w innej dziedzinie, gdzie bede czul sie wypelniony. Szukalem wyzwania i znalazlem! ! ! Nie bede opisywal co i jak robie, poniewaz dopiero sie ucze tam...ale robie postepy wielkimi krokami do przodu! Narazie tylko wsadzam tu fotke mojego stanowiska pracy...Pozniej opisze wiecej!



...wejscie!

...jedno ze stanowisk pracy


4 komentarze:

Anonimowy pisze...

wow...jestem pod wrazeniem :))

Anonimowy pisze...

czadowe miejsce.
Jakieś procesory, dyski kwarde?

Anonimowy pisze...

fajnie - jak w kosmosie! ale gorzej z identyfikacją... ale zostają jeszcze oczy !!!!!!

____________________________________ pisze...

betko to nie dyski twarde ani procesory (dawno bym juz handlowal;) ) lecz produkcja Chipow dla/-do producentow Aut! Wszystko co sie dzisiaj rusza, swieci,ABS, ISP itp itd to wszystko sterowane jest tymi Chipami. Wszystko robione jest Technika planarna. Bardzo ciekawa praca ale bardzo duzo Teorii jak na mnie;)